facebook
PIETEIKTIES PIETEIKTIES
PIETEIKTIES PIETEIKTIES

Par mums

Par pilotu skolu ERIVA

Pilotu skola ERIVA ir LR Civilās aviācijas aģentūras (CAA) apstiprināta mācību organizācija, kas veic privātpilotu un profesionālu transporta aviolīniju pilotu apmācību.

Pirmos helikopteru pilotus sākām apmācīt jau 2004. gadā, taču ar vārdu ERIVA sākām strādāt 2007. gadā. Skolas vadības un vadošo mācībspēku pieredze nozarē ir vēl krietni lielāka.
Par pilotu skolu ERIVA
15

gadu

pieredze apmācībā
          <p>ERIVA ir pirmā pilotu skola Latvijā, kas sāka piedāvāt saviem studentiem apgūt arī aviolīniju transporta pilota (ATP) teorijas kursu, kā arī lidojumu programmas profesionālo pilotu sagatavošanai. Par savu konkurētspējīgo priekšrocību uzskatām augsto kvalitāti, ko sasniedzam ar uzstādītajām augstajām prasībām pret studentiem.
          </p>
          <h4>Mūsu mērķis ir sagatavot augstas raudzes profesionāļus, kā arī privātpilotus, kas vēlas lidot tikai sava prieka pēc, tomēr augsti drošības standarti ir mūsu darbības fundaments.</h4>

          <p>Šobrīd mūsu studenti ir ne tikai transporta aviolīniju piloti Eiropas un pasaules vadošajās aviokompānijās, bet veiksmīgi veido savu karjeru arī biznesa aviācijā. Tāpat arī lepojamies, ka Latvijas Republikas Valsts robežsardzes helikopteru piloti ir mūsu apmācīti.</p>

ERIVA ir pirmā pilotu skola Latvijā, kas sāka piedāvāt saviem studentiem apgūt arī aviolīniju transporta pilota (ATP) teorijas kursu, kā arī lidojumu programmas profesionālo pilotu sagatavošanai. Par savu konkurētspējīgo priekšrocību uzskatām augsto kvalitāti, ko sasniedzam ar uzstādītajām augstajām prasībām pret studentiem.

Mūsu mērķis ir sagatavot augstas raudzes profesionāļus, kā arī privātpilotus, kas vēlas lidot tikai sava prieka pēc, tomēr augsti drošības standarti ir mūsu darbības fundaments.

Šobrīd mūsu studenti ir ne tikai transporta aviolīniju piloti Eiropas un pasaules vadošajās aviokompānijās, bet veiksmīgi veido savu karjeru arī biznesa aviācijā. Tāpat arī lepojamies, ka Latvijas Republikas Valsts robežsardzes helikopteru piloti ir mūsu apmācīti.

Mūsu apmācības
programmas
Mūsu apmācības <br> programmas
Lidmašīnu noma, demonstrācijas lidojumi
Lidmašīnu noma, demonstrācijas lidojumi
No 0 līdz ATPL(F)
No 0 līdz ATPL(F)
Kļūsti par ERIVA aģentu
Kļūsti par ERIVA aģentu
18:00-22:00
Apr 08
18:00-22:00
18:00-22:00
ATP theory
ATP theory
Classroom session
Classroom session
Sergejs Markovs
Sergejs Markovs
13:00-16:00
Apr 02
13:00-16:00
13:00-16:00
PPL(H)_3 gr.
PPL(H)_3 gr.
Operational Procedures, Lesson 1
Operational Procedures, Lesson 1
Sergejs Markovs
Sergejs Markovs
10:00-13:00
Apr 02
10:00-13:00
10:00-13:00
PPL(H)_3 gr.
PPL(H)_3 gr.
Air law, Lesson 3. Exam
Air law, Lesson 3. Exam
Sergejs Markovs
Sergejs Markovs
18:00-22:00
Mar 27
18:00-22:00
18:00-22:00
PPL(A) CBT -2
PPL(A) CBT -2
Principles of Flight, Lesson 4. Exam
Principles of Flight, Lesson 4. Exam
Sergejs Bratarčuks
Sergejs Bratarčuks
18:00-22:00
Mar 25
18:00-22:00
18:00-22:00
PPL(A) CBT - 1
PPL(A) CBT - 1
Navigation, Lesson 2
Navigation, Lesson 2
Sandis Zabiļevskis
Sandis Zabiļevskis
18:00-22:00
Mar 20
18:00-22:00
18:00-22:00
PPL(A) CBT - 2
PPL(A) CBT - 2
Principles of Flight, Lesson 3
Principles of Flight, Lesson 3
Sergejs Bratarčuks
Sergejs Bratarčuks
12:00-15:00
Mar 20
12:00-15:00
12:00-15:00
PPL(H) - 3
PPL(H) - 3
Air Law, Lesson 2
Air Law, Lesson 2
Sergejs Markovs
Sergejs Markovs
18:00-22:00
Mar 18
18:00-22:00
18:00-22:00
PPL(A) CBT - 1
PPL(A) CBT - 1
Navigation, Lesson 1
Navigation, Lesson 1
Sandis Zabiļevskis
Sandis Zabiļevskis
18:00-22:00
Mar 13
18:00-22:00
18:00-22:00
PPL(A) CBT - 2
PPL(A) CBT - 2
Principles of Flight, Lesson 2
Principles of Flight, Lesson 2
Sergejs Bratarčuks
Sergejs Bratarčuks
13:00-17:00
Mar 11
13:00-17:00
13:00-17:00
ATP Theory
ATP Theory
Classroom session
Classroom session
Sergejs Markovs
Sergejs Markovs
18:00-22:00
Mar 06
18:00-22:00
18:00-22:00
PPL(A) CBT - 2
PPL(A) CBT - 2
Principles of Flight, Lesson 1
Principles of Flight, Lesson 1
Sergejs Bratarčuks
Sergejs Bratarčuks

Mūsu
sertifikāti

Mūsu flote

TECNAM P2008JC

TECNAM P2008JC

Tecnam P2008 ir Itālijas viena dzinēja, augstspārnu divvietīga lidmašīna, ko ražojusi Costruzioni Aeronautiche Tecnam.
 
Vispārējās īpašības
Ietilpība: 2
Garums: 6,93 m (22 pēdas 9 collas)
Spārnu platums: 8,80 m (28 pēdas 10 collas)
Augstums: 2,46 m (8 pēdas 1 colla)
Spārna platība: 11,50 m2 (123,8 kvadrātpēdas)
Malu attiecība: 6,7
Airfoil: NACA 63A
Tukšsvars: 354 kg (780 mārciņas)
Maksimālais pacelšanās svars: 600 kg (1323 mārciņas)
Degvielas ietilpība: 110 l (24,2 impl., 29,0 ASV gal.)
Spēkrats: 1 × Rotax 912S plakans četru gaisa un ūdens dzesēšanas virzulis, 73,5 kW (98,6 ZS)
Propelleri: 2 lāpstiņu Tonini GT fiksēta soļa
 
Performance
Kruīza ātrums: 215 km/h (134 jūdzes stundā, 116 kn) ekonomisks, 65% jauda 2286 m (7500 ft) augstumā
Apstāšanās ātrums: 73 km/h (45 jūdzes stundā, 39 kn) nolaižas
Diapazons: 1277 km (793 jūdzes, 690 nmi)
Apkalpošanas griesti: 4265 m (13 993 pēdas)
g robežas: +4/-2
Kāpiena ātrums: 5,85 m/s (1152 pēdas/min) jūras līmenī
 
Aviācijas elektronika
Standarta VFR, divu ekrānu EFIS.
TECNAM P2008JC
FSTD

FSTD

Galvenā IR(A) apmācības daļa notiek uz FNPT II (Generic) simulatora, kura pamatā ir TECNAM P2006T lidmašīna.

Lidojuma simulators, kas balstīts uz TECNAM P2006T, var veikt zemes operācijas, pacelšanos, dažādus lidojuma manevrus, vizuālu nosēšanos, ieskaitot dažādu gaisa kuģa sistēmu bojājumus.
Maksimāli izmantojot visus profesionālā simulatora resursus, jūs varat ievērojami samazināt izdevumus, ietaupot dārgo lidojuma laiku un lidmašīnas dzinēja cikla kalpošanas laiku.
Zemes un debess virsmas attēls tiek projicēts uz izliekta ekrāna ar izmēru 400 x 200 cm un horizontālo skata lauku 180°.
Programmatūra nodrošina precīzu lidojuma modeli, tostarp kāpumu, lidošanas efektu, griezes momentu, automātisko pagriešanos utt.
Ir pieejami vairāk nekā 20 000 lidostu un visi navigācijas palīglīdzekļi.
Iekļauti standarta un lietotāja definējami VFR un IFR laikapstākļi.
FSTD
TECNAM P2006T

TECNAM P2006T

Tecnam P2006T ir Itālijas augstspārnu divu dzinēju vieglā metāla lidmašīna, ko ražojusi Сostruzioni Aeronautiche Tecnam.
 
Vispārējās īpašības
· Apkalpe: 1 (pilots)
· Ietilpība: 3 pasažieri vai 618 mārciņas (280 kg) krava ar pilnu degvielu
· Garums: 8,69 m (28 pēdas 6 collas)
· Spārnu platums: 11,40 m (37 pēdas 5 collas)
· Augstums: 2,84 m (9 pēdas 4 collas)
· Spārna platība: 14,75 m2 (158,8 kvadrātpēdas)
· Malu attiecība: 8,80
· Tukšsvars: 760 kg (1675 mārciņas)
· Maksimālais pacelšanās svars: 1230 kg (2712 mārciņas)
· Degvielas ietilpība: 200 litri (44 imp gal; 53 US gal)
· Spēka iekārta: 2 × Rotax 912S3 horizontāli pretēji četru cilindru virzuļdzinēji, katrs 75 kW (100 ZS)
· Propelleri: 2 lāpstiņu MT Propeller MTV-21, 1,78 m (5 pēdas 10 collas) diametrs ar nemainīgu ātrumu, pilnībā apvelkams
 
Performance
· Maksimālais ātrums: 287 km/h (178 jūdzes stundā, 155 kn)
· Kruīza ātrums: 250 km/h (155 jūdzes stundā, 135 kn)
· Apstāšanās ātrums: 87 km/h (54 jūdzes stundā, 47 kn)
· Nekad nepārsniedziet ātrumu: 309 km/h (192 mph, 167 kn)
· Minimālais kontroles ātrums: 115 km/h (71 mph, 62 kn)
· Diapazons: 1374 km (853 jūdzes, 742 nmi)
· Izturība: 4,25 stundas
· Apkalpošanas griesti: 4300 m (14 000 ft)
· Kāpiena ātrums: 6,4 m/s (1260 pēdas/min) 250 pēdas/min (ar vienu dzinēju)
· Spārna slodze: 78 kg/m2 (16 mārciņas/kvadrātpēdas) pie MTOW
· Jauda/masa: 0,162 ZS/kg (0,07 ZS/lb)
TECNAM P2006T

Mūsu komanda

Vasilij Saščenkov - Apmācību vadītājs

Vasilij Saščenkov

Apmācību vadītājs

Inese Koševaja - Drošības un atbilstības vadītāja

Inese Koševaja

Drošības un atbilstības vadītāja

Piet Beernaert - Galvenais lidojumu instruktors

Piet Beernaert

Galvenais lidojumu instruktors

Juris Ignatovičs - Galvenais lidojumu instruktors

Juris Ignatovičs

Galvenais lidojumu instruktors

Elena Usmanova - Apmācību koordinatore

Elena Usmanova

Apmācību koordinatore